Twój wizerunek zaczyna się w recepcji biurowej

recepcja wizerunek

Trzeba sobie stanowczo powiedzieć, że każda instytucja, która będzie przyjmować w swojej siedzibie interesantów, musi mieć przygotowaną starannie recepcję. Jest to bardzo ważny element, którego stylizację warto sobie dobrze pomyśleć. Jest znane powiedzenie, które mówi: jak cie widzą tak cię piszą, i na pewno jest w tym dużo prawdy. W związku z tym recepcja jest tak bardzo ważna ponieważ może kształtować wizerunek firmy. Tutaj dochodzi do pierwszego kontaktu z klientem i można zrobić a nim pierwsze wrażenie. jeśli chce się klient olśnić trzeba się trochę postarać i przygotować coś wyjątkowego. Wydaje się raczej, że nie wystarczy tutaj przygotowanie tylko drogich mebli i gadżetów. Najczęściej bowiem okazuje się, że takie pomieszczenie, które będzie nadmiernie zagracone nie będzie dobrze odebrane przez klienta. Lepiej tego unikać. Jeśli chce się dobrze urządzić recepcję trzeba zastosować formę prosta, minimalistyczną, w której połączy się ze sobą kilka różnych elementów.

Zawsze musimy pamiętać, że to klient jest najważniejszy i jemu chcemy się przypodobać. Między innymi właśnie dlatego wystrój recepcji i biura musi być taki, by przypadł do gustu klientom. To najważniejsza kwestia, dlatego powinniśmy łączyć tam elementy, które na pierwszy rzut oka mogą się podobać. Raczej unikać należy przytłaczających form, które dla wielu klientów mogą się okazać nazbyt męczące. Przychodzący do biura interesant powinien się tutaj dobrze poczuć i nie powinien być niczym przytłoczony, dlatego raczej należy unikać stosowania nadmiernych ilości dodatków, które po prostu dla takiej osoby staną się męczące i nie będzie się ona czuła swobodnie. Na pewno takim ważnym elementem musi być oświetlenie, które warto starannie przygotowywać i dbać tutaj zarówno o komfort pracy jak i też dobre samopoczucie klienta. Należy się postarać, by klient czuł się w takim miejscu odpowiednio i nie był również przytłoczony zbyt dużą ilością światła. Do tego warto przygotować oczywiście miejsce, w którym klient będzie mógł czekać na spotkanie. W ten sposób będzie czuł się rzeczywiście bardzo dobrze i będzie mógł komfortowo czekać na spotkanie.



Izabela Dobrzyńska

Specjalistka ds. wyposażania przestrzeni biurowych.